Relaxte voorbereiding - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van deboontjes - WaarBenJij.nu Relaxte voorbereiding - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van deboontjes - WaarBenJij.nu

Relaxte voorbereiding

19 Juni 2014 | Nederland, Hoofddorp

Over een paar uurtjes is het zo ver. Na ruim 3 jaar eindelijk weer rondtrekken. Onze eerste bestemming is Hong Kong.
Een plaats waar Kimmie altijd al naar toe wilde en Marc na 10 jaar weer eens terug gaat. Voor de een wordt het een nieuwe ervaring en voor de ander wordt het zien wat er allemaal veranderd is.

Vandaag op het gemak de laatste dingen in orde gemaakt in en om het huis. Booke naar vrienden gebracht en nog een laatste knuffel met de katjes. Onze Sifu en zijn familie zullen de aankomende 3 weken voor onze beestjes zorgen.

Omdat we niet weten of we nog n lekker stuk steak zullen eten, hebben we dat maar in het hotel gegeten. Wat een straf zeg.
Vanavond nog wat camera's opladen, WK voetbal kijken en een paar uurtjes slapen.
Morgenochtend vertrekken we naar het vliegveld en zullen zaterdagochtend aankomen in Hong Kong.
Op naar o.a Soho, Temple street Market, Hardrock café, Victoria Peak en misschien nog naar Disney :-D.

• 20 Juni 2014 - 08:15

Desiree: