Havelock Island - Reisverslag uit Port Blair, India van deboontjes - WaarBenJij.nu Havelock Island - Reisverslag uit Port Blair, India van deboontjes - WaarBenJij.nu

Havelock Island

Door: webmaster

21 Februari 2011 | India, Port Blair

Chennai hadden we snel gezien. Er is niet veel te beleven daar. Het enige interessante wat we daar gezien hebben was toen een groep mensen met een lijk voorbij kwam.

Op naar Port Blair. Na aankomst op Port Blair, het hoofdeiland van de Andaman-eilanden zijn we per ferry naar Havelock Island gegaan. Hier hebben we een geweldig resortje geboekt. Allemaal hutten gemaakt van bamboe dat is aangespoeld uit Birma. Heel basic, een buitendouche, geen tv en airco maar wel een groot muskietennet.En natuurlijk een geweldig uitzicht op de prachtige oceaan. Onze hut staat precies tussen grote palmbomen met dito noten. Dat is dus wel uitkijken geblazen. Zo'n ding moet je niet op je knar krijgen. We horen ze hier en daar wel vaker vallen. We krijgen hier de dagen goed om met lekker relaxen, aan het strand liggen, in de zee zwemmen en duiken. Bij het resort ligt een bistro-restaurant waar je heerlijk sea food kunt eten voor een prikkie. Helemaal top dus!
Nadat we hier 3 dagen op en top genoten hebben is het weer tijd om terug te gaan naar Port Blair. Omdat we niet meteen kunnen doorvliegen naar Chennai moeten we een overnachten op Port Blair. Uit de lonely planet hebben we een hotel gezocht en daar hebben we ons laten afzetten door een tukker. Jawel, ook hier heb je tuktuks... Prima hotel, niet veel bijzonders, maar alles zat erop en eraan. De volgende dag hebben we nog 1 stop en dat wordt Mamalapuram.

• 21 Februari 2011 - 12:03

Dee:

foto's foto's:)!

• 22 Februari 2011 - 06:22

haha foto's komen nog :-)