Temple City - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van deboontjes - WaarBenJij.nu Temple City - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van deboontjes - WaarBenJij.nu

Temple City

Door: webmaster

22 Februari 2011 | India, Mahabalipuram

Gisteren met een eerdere vlucht en taxi aangekomen in Mamallapuram.
Het is tot nu toe een leuk plekkie waar we waarschijnlijk tijd te kort gaan komen.
Eerst het hotel in. Wauw. Goede keuze. Er is zelfs een zwembad aanwezig, dus we nemen dan ook ff een duik aangezien het hier erg warm is. Na onze verfrissing gaan we wat rondlopen door de stad.
Je ziet hier een hoop winkels waar ze marmeren beeldjes verkopen "handmade". Nou, gezien de massaproductie en het feit dat je in iedere winkel het zelfde ziet, is het dus echt niet allemaal handmade.

De volgende dag, (tevens onze laatste), crossen we alle tempels met een tukker af. Dit gaat op z'n Amerikaans. Ff uitstappen, foto maken en klaar.
Na tig tempels gezien te hebben zijn we er dan ook helemaal klaar mee. De tempels by the way zijn wel gaaf, want ze zijn uit rotsblokken gemaakt. Ook hebben we Krishna's butterball gezien! En groot dat z'n bal is :-).

Jaja, ook deze foto komt er nog aan.
Ze zijn te zien op onze hyves/Facebook.
Dee, excuus om toch weer je account te activeren hihi.

Vannacht vliegen we terug naar Brussel waar we als het goed is rond 8.00 uur aankomen.
Deze reis was weer een geweldige ervaring. Een heel ander stuk van Inda gezien dan dat we gewend zijn. Moeten wel zeggen dat 3 en halve week Incredible India erg veel India is geweest hahaha.

• 22 Februari 2011 - 07:26

Dee:

Was superleuk jullie verhalen te lezen! Bizar dat dit alweer jullie laatste dag gaat. Ben heel benieuwd naar alle foto's!
    K probeer net op hyves te kijken, maar je profiel is niet zichtbaar als je geen lid bent (en gelijk heb je:))
    Spreek jullie snel!!!
    xx