Alweer een vlucht dag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van deboontjes - WaarBenJij.nu Alweer een vlucht dag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van deboontjes - WaarBenJij.nu

Alweer een vlucht dag

Door: webmaster

26 Mei 2010 | Singapore, Singapore

Vandaag wordt weer een lange wacht en vluchtdag. Er staan 2 vluchten op de planning. Van Singapore naar Kuching en van Kuching naar Miri. In Miri komen we in de avond aan. Het is dan ook alleen overnachten en de volgende ochtend gaan we met een propellervliegtuigje de jungle in :-) Hier zullen we een paar dagen verblijven waaronder ook een overnachting bij de Ibanstam.
Wat hebben we tot nu toe nog gedaan?
Gisteren zijn we naar Little India en China town gegaan. Little India is echt alsof je je heel even weer terug in Inda waant, hoewel de tempels hiero schoner zijn dan daaro.
Het eten is ook geweldig. Gisteravond nog krab gegeten zonder prijs... hmmm hoe duur kan het zijn als de duurste krab op de kaart $50 is... nou, het is dus een bill shock geworden hahaha totaal prijs $220 met drank en nog een ander gerecht erbij groene asperges met st. Jacobschelpen.
Hoewel we nu al enkele dagen alleen maar rijst erbij eten, moet ik zeggen: het smaakt iedere keer anders. Gelukkig maar.
Ook nog naar Hard Rock cafe geweest om een t-shirt te scoren.
Eens kijken of we vandaag een keykoord tegen komen voor Iloontje :-)

• 26 Mei 2010 - 11:42

Marianne En Richard:

Leuk deze site, we genieten met jullie mee.

Groetjes
    R&M

Ps het regent hier, temp rond de 9 graden.

• 29 Mei 2010 - 09:04

Bionda:

Hallo daar,
    Leuk deze site. Kan jullie goed volgen en natuurlijk aan BO vertellen waar de baasjes zijn.
    Groetjes van BO en Bob Con.