De terugreis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van deboontjes - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van deboontjes - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: webmaster

17 Juni 2010 | Nederland, Sittard

KL naar Singapore, weer naar KL en dan naar Amsterdam, trein naar Utrecht, overstappen naar Sittard!

Dat is ons reisschema van de laatste 2 dagen. Woensdagochtend vertrokken naar het vliegveld voor vlucht nr 10. Als we in Singapore aankomen droppen we onze baggage en nemen we de taxi om ff in Singapore rond te slenteren. We gaan terug om ff een cocktail te drinken en snel nog een klein hapje eten. Hierna duiken we een shoppingmall in om rond te neuzen. Hee, weer een sushi tent en saké. Blijkt ook nog eens all you can eat middag te zijn. Dus de boontjes gaan weer vreten.
Na dit festijn is het weer tijd om terug te gaan naar het vliegveld. Killing time, want we waren er eerder dan verwacht. De vlucht naar Kl vertrekt pas om 22.00. Gelukkig hoeven we in KL niet al te lang te wachten. Vlucht nr 12 en ook meteen de laatste voor deze reis vertrekt om 00.00. Een vlucht van 12 uur en tijdsverschil van 6 uur.
Eindelijk landen we om 06.30 op Schiphol, tassen ophalen, treinkaartje kopen en nu zitten we in de trei op weg naar huis.
Zucht, het is een lange reis terug geworden.
Straks foto's uitzoeken en natuurlijk ook een wasje draaien. Maar eerst het vee huggen :-)

Hoewel onze reis zeker de eerste 2 weken loodzwaar waren, is het zeker de moeite waard. Mocht er iemand ooit naar Borneo willen, plan de pinackles en mount Kina Balu niet 1 dag na elkaar hahahaha, of je moet echt over een super vette conditie beschikken.
Voor de foto's, check hyves of facebook!

Bedankt voor al jullie reacties en jullie leestijd. Hopelijk was het de moeite waard. Op naar de volgend reis!

• 17 Juni 2010 - 08:43

Dee:

Welkom thuis!!! en was erg leuk om jullie verhalen te lezen!! x