Voorbereiding - Reisverslag uit Millen, Duitsland van deboontjes - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Millen, Duitsland van deboontjes - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: webmaster

29 Januari 2011 | Duitsland, Millen

Zo, de laatste spullen zijn nog ingekocht en de rugzakken zijn zo goed als start klaar :-).
Zondag ochtend worden we door Rich vanuit thuis naar Brussel gebracht. Even voor 10.00 uur vertekken we naar onze eerste bestemming: Mumbai.
Als het goed is landen we (plaatselijke tijd daar), rond 23.45 uur. Dan is het vervoer zoeken naar ons hotel. We zullen 3 nachten in Mumbai blijven. Waar we dan naar toe gaan en hoe? Naja dat zien we tegen die tijd wel weer.

Vanmorgen ingecheckt en oei, het vliegtuig is al helemaal vol op 3 plaatsen na. En uitgerekend plaatsen die niet naast elkaar zijn! Nog nooit meegemaakt dat alle plaatsen zo goed als vergeven zijn. Hopelijk kunnen we morgen op het vliegveld toch nog onze plaatsen wijzigen,zodat we naast elkaar zitten.
De kans is echter klein dat dit gaat lukken...

• 29 Januari 2011 - 15:41

Spannend:

op naar het volgende avontuur. Hoop dat jullie stoelen krijgen naast elkaar. Heel veel plezier, leuke ontmoetingen en goede foto's toegewenst
    Desiree

• 29 Januari 2011 - 16:45

Desiree (uit Delft):

Lieve Mark en Kim,

hele goede reis gewenst!! Fantastisch!!
    Heel veel plezier!! En ik ga jullie uiteraard volgen!

xx Desiree

• 29 Januari 2011 - 17:27

Mc:

Hoi Kimmie en Mark

Goeie reis en heel veeeel plezier.
    En Kimmie stay out of trouble hahaha

Gr.Mc