Traveling Day - Reisverslag uit Mangalore, India van deboontjes - WaarBenJij.nu Traveling Day - Reisverslag uit Mangalore, India van deboontjes - WaarBenJij.nu

Traveling Day

Door: webmaster

02 Februari 2011 | India, Mangalore

Vandaag vertrokken naar Mangalore. Nadat we het verkeerde vliegveld hadden, 1 taxi rit en een TukTukrit later, hadden we dan eindelijk het goede vliegveld te pakken.
Van hieruit zijn we goed aangekomen in Mangalore. Dit zal slechts een tussenstop zijn, aangezien we naar Mysore willen gaan.
We hebben een redelijk goed hotel uitgekozen (lang leve Lonely planet). Het is een hotel met een outdoor pool en 3 restaurants :-D.
Nadat we zijn ingechecekd gaan we naar een plaatselijk touringbureau om een bus ticket naar Mysore te boeken.
Deze hebben we kunnen boeken. Morgenavond om 22.00 uur vertrekken we met de nachtbus om rond 05.30 aan te komen. De bedoeling is dat we naar de spice market gaan, ook wel Devaraja market genoemd. We willen hier 1 nacht blijven om vervolgens een bus te scoren naar Kerala.

Morgenochtend (in Mangalore), willen we een tuktuk regelen die ons een soort van City tour geeft. Dan relaxen bij de pool (het is hier overdag 34 graden c), eten en dan met de tuktuk/taxi naar de nachttrein.
Morgen merken we wel of we dan ook een aansluiting hebben naar Kerala.
Eerst nog wat vreten, cocktails en ander soort alcohol nuttigen :-P

• 07 Februari 2011 - 17:35

Dee: